Dlugopisy reklamowe

Home page TOP

Jestem przedsiębiorcą na rynku od kilku lat. Moja firma nie jest ani spora, ani również doskonale prosperująca, ale idziemy do przodu – powoli się rozwijamy. Dzięki temu mogę się rozwijać? Dzięki ludziom, klientom. Klient to wartość najważniejsza dla podmiotu gospodarczego – nawet cała sztuka marketingu o tym świadczy. Problemem jest pozyskanie tego klienta. Ja zdecydowałam się na długopisy reklamowe. Może to wyjątkowo prosta forma, ale kto powiedział, iż to co proste jest złe? długopisy reklamowe wzbudzają uśmiech na twarzach odbiorców, traktuję je jako prezent za lojalność, za przyjście do mnie po raz pierwszy. Przecież takie długopisy reklamowe albo także kubki nie są tak strasznie drogie, że nie można w nie niekiedy zainwestować. Ludzie lubią dostawać prezenty z grawerem. Tak, być może określenie prezenty nie do końca tu pasuje -ale jednak otrzymują od nas konkretną rzecz, w dodatku przydatną. Nikt mi chyba nie zarzuci, że długopisy reklamowe nie są przydatne? Nawet na ulicach, na uczelniach większość osób pisze właśnie takimi sprzętami. Niby zwykły długopis, a który trafiony prezent. Najważniejsze w tym dla samej przedsiębiorstwa jest to, iż wiem, że tego typu nieduże gesty sprawiają, że klient do mnie powróci, zapamięta mnie – oswoi się z nazwą mojej działalności – nie przejdzie obojętnie gdy będzie niedaleko. Lub Ty także możesz poszczycić się takimi klientami? Czy dbasz właściwie o własnych klientów? Jeżeli nie, zacznij od dziś, od jutra – w dobie tak ogromnej konkurencji stracić udziały w rynku można w każdej chwili.