Dziwna siła muzyki

Home page TOP

Nie jest łatwo być reklamodawcą dla rodzimych kolei. Transport to ogromnie oblegana, a jednocześnie niełatwa branża. Zwłaszcza gdy klient reklamodawcy niekoniecznie umie współpracować w tworzeniu wizerunku. Tutaj niezbędne będzie dużo więcej niż miły dla oka plakat. Reklama musi iść w parze z niewielkimi chociażby gestami ze strony podmiotu. Za tym będą iść oczywiście pieniądze. To prawda, że autobus dalekobieżny zawsze będzie miał pasażerów. Niezależnie od tego jaka firma jest przewoźnikiem o pewnych porach dnia będzie tłok. Jednak reklama potrafi sprawić, że okazjonalni pasażerowie wybiorą ten a nie inny samochód. W przypadku firm przewozowych powinna się ona wiązać ze stworzeniem zaplecza. Przede wszystkim trzeba dbać o witrynę www. Pasażer musi móc dowiedzieć się o jakich porach jeździ autobus i ile wynosi opłata za bilet. Dobrze jest jeżeli może zakupić ten bilet poprzez internet i nie zamartwiać się niczym wsiadając do pojazdu. Powinien także dostać wiadomość o wygodach w autokarze. Jeśli firma gwarantuje barek i toaletę w pojeździe będzie to świetna okazja, żeby się zareklamować. Twórca reklamy powinien zatem znać słabe i mocne strony przewoźnika i eksponować te ostatnie.