Jak najlepiej wykorzystać artykuły point of sales?

Home page TOP

cheap flyer printing uk

Promocja w punkcie zbytu to jedna z kategorii promocji below the line. Termin wywodzi się od brytyjskiego sformułowania shopper marketing. Są to czyny realizowane w punkcie sprzedaży, które mają za cel przeobrażenie ludzi oglądających produkt w nabywających artykuł. Użytkowane rozmaitych materiałów Point of sales, mam tu na myśli półki produktowe, stojaki czy gratisowe drobiazgi, oddziałuje na czyny odwiedzającego lokal handlowy, właśnie tak żeby zdecydował się on na konkretny zakup.

Diagnozy opiniują, że jest to jedna z najefektywniejszych technik promocji sprzedaży, gdyż aż 70% decyzji o wyborze wiadomej marki podejmuje się w punkcie sprzedaży. Co więcej aż 68% ankietowanych wybiera się do sklepów nie planując najpierw jaki przedmiot potrzebuje kupić.Nie trudno jest wydedukować, że kampania prowadzona w lokalu handlowym może przynieść korzyści. Znaczące jest przede wszystkim, aby prawidłowo ją zrealizować.

Podczas układania akcji reklamowej w sklepie dobrze jest:
1. Dobrać formę rozwiązania i produkty point of purchase adekwatnie do warunków – należałoby na początku wykonać obserwację finalnego otoczenia, a następnie dobrać artykuły point of sales, które tam pasują.
2. Prawidłowo zorganizować harmonogram – tutaj powinno się przeanalizować kategorię oferowanych artykułów, będący do dyspozycji budżet czy kryteria sklepów.
3. Dobrze uporządkować produkty point of purchase – ignorując ten etap, już od samego początku skazujemy przedsięwzięcie na klęskę.
4. Rozważać efekty – wskazane jest aby się tym zająć żeby dostać analizę stopnia rentowności zakończonej kampanii czy zaświadczenie o błędach jakie miały miejsce. Dzięki nim możemy wysnuć pomysły na kolejne projekty.

Krótko mówiąc, punkt handlowy to miejsce gdzie podejmowane są decyzje.Wskazane jest więc zainwestować w produkty POP i ustawić na nich produkty, tak ażeby wyglądały na ciekawe dla potencjalnego klienta oraz popychały do zakupów.