Kiepskie produkty dobrze się sprzedają

Home page TOP

Niełatwo jest być twórcą reklamy dla polskich kolei. Przewoźnictwo to bardzo oblegana, a zarazem trudna branża. Zwłaszcza gdy klient twórców reklamy niekoniecznie potrafi pomagać w tworzeniu wizerunku. Tutaj niezbędne jest dużo więcej aniżeli przemyślany plakat. Reklama musi pójść w parze z niewielkimi choćby działaniami ze strony przewoźnika. Za tym idą oczywiście pieniądze. Co prawda autobus międzymiastowy zawsze znajdzie pasażerów. Niezależnie od tego jaka spółka jest właścicielem o pewnych porach dnia będzie tłok. Jednakże reklama potrafi sprawić, iż niedzielni klienci wybiorą konkretny a nie inny pojazd. W przypadku przewoźników musi być ona związana z tworzeniem zaplecza. Przede wszystkim trzeba zadbać o witrynę internetową. Klient powinien móc dowiedzieć się w jakich godzinach jeździ autobus i ile kosztuje bilet. Najlepiej jeżeli może kupić ten bilet przez internet i nie zamartwiać się niczym przy wsiadaniu do pojazdu. Musi także dostać informację o wygodach w pojeździe. Jeżeli przewoźnik zapewnia barek i wc w autobusie będzie to doskonała okazja, aby się rozreklamować. Twórca reklamy musi zatem poznać złe i dobre strony danej firmy i wyeksponować te ostatnie.