Których reklam nie lubimy?

Home page TOP

Niełatwo jest być reklamodawcą dla naszych kolei. Przewoźnictwo to bardzo potrzebna, a zarazem trudna dziedzina. Zwłaszcza gdy klient reklamodawcy niekoniecznie potrafi współpracować w tworzeniu wizerunku. Tu niezbędne będzie coś więcej niż przemyślany plakat. Reklama musi pójść w parze z drobnymi choćby działaniami ze strony przewoźnika. Za tym idą oczywiście pieniądze. To prawda, że autobus międzymiastowy zawsze będzie miał pasażerów. Niezależnie od tego jaka firma jest przewoźnikiem o wybranych godzinach będzie tłok. Jednak reklama może sprawić, że okazjonalni turyści wybiorą ten a nie jakiś inny pojazd. W przypadku firm przewozowych powinna być ona związana z tworzeniem zaplecza. Przede wszystkim powinno się zadbać o stronę www. Pasażer musi móc dowiedzieć się o jakich porach kursuje autobus i jak dużo wynosi opłata za bilet. Dobrze jest jeżeli może nabyć ten bilet za pośrednictwem internetu i nie zamartwiać się niczym wsiadając do pojazdu. Powinien także otrzymać wiadomość o wygodach w pojeździe. Jeżeli firma gwarantuje barek oraz toaletę w pojeździe będzie to świetna okazja, żeby się promować. Reklamodawca powinien więc znać słabe i mocne strony danej firmy i eksponować te ostatnie.