Rola reklamy w branży transportowej

Home page TOP

Nie jest łatwo stać się twórcą reklamy dla rodzimych kolei. Transport to bardzo potrzebna, a jednocześnie niełatwa branża. Kiepsko gdy klient reklamodawcy niekoniecznie potrafi współpracować w tworzeniu wizerunku. Tu potrzebne jest coś więcej niż ładny plakat. Reklama powinna pójść w parze z niewielkimi chociażby działaniami ze strony podmiotu. Za tym idą oczywiście pieniądze. To prawda, że autobus na dalszych trasach zawsze będzie miał pasażerów. Niezależnie od tego jaka spółka jest przewoźnikiem o pewnych godzinach będzie tłok. Jednak reklama potrafi sprawić, iż niedzielni turyści wybiorą ten a nie jakiś inny autobus. W przypadku firm przewozowych powinna być ona związana z przygotowaniem zaplecza. Przede wszystkim trzeba dbać o witrynę internetową. Pasażer powinien móc dowiedzieć się o jakich porach kursuje autobus i jak dużo kosztuje bilet. Dobrze jest jeżeli może kupić ten bilet przez internet i nie zamartwiać się niczym wsiadając do autobusu. Musi także otrzymać informację o wygodach w autokarze. Jeśli przewoźnik gwarantuje barek oraz wc w pojeździe jest to świetna okazja, żeby się promować. Reklamodawca musi zatem znać złe i dobre strony danej firmy i wyeksponować te ostatnie.