W jaki sposób trafić do klienta

Home page TOP

Niełatwo jest być reklamodawcą dla naszych kolei. Przewoźnictwo to bardzo potrzebna, a zarazem trudna branża. Najgorzej kiedy klient twórców reklamy niekoniecznie potrafi współpracować w budowaniu wizerunku. Tu niezbędne jest coś więcej aniżeli przemyślany plakat. Reklama musi pójść w parze z drobnymi choćby gestami ze strony przewoźnika. Za tym będą iść oczywiście pieniądze. To prawda, że autobus dalekobieżny zawsze znajdzie pasażerów. Niezależnie od tego jaka firma jest właścicielem o wybranych godzinach będzie tłoczno. Jednakże reklama potrafi sprawić, iż niedzielni pasażerowie wybiorą konkretny a nie jakiś inny pojazd. W wypadku przewoźników powinna być ona związana z przygotowaniem zaplecza. Przede wszystkim trzeba dbać o witrynę internetową. Pasażer musi mieć możliwość dowiedzenia się w jakich godzinach jeździ autobus i jak dużo kosztuje bilet. Najlepiej jeśli ma możliwość nabyć ten bilet poprzez internet i nie martwić się niczym przy wsiadaniu do autobusu. Musi też otrzymać wiadomość o wygodach w pojeździe. Jeśli firma gwarantuje barek oraz wc w autobusie jest to doskonała okazja, aby się rozreklamować. Twórca reklamy musi więc znać słabe i mocne strony przewoźnika i eksponować te ostatnie.