W jakim miejscu najczęściej widzimy reklamę

Home page TOP

Niełatwo jest być reklamodawcą dla rodzimych kolei. Przewoźnictwo to ogromnie potrzebna, a jednocześnie niełatwa branża. Kiepsko kiedy klient reklamodawcy niekoniecznie umie pomagać w tworzeniu wizerunku. Tutaj potrzebne będzie dużo więcej aniżeli piękny plakat. Reklama powinna iść w parze z niewielkimi chociażby gestami ze strony podmiotu. Za tym idą oczywiście wydatki. To prawda, że autobus na dalszych trasach zawsze będzie miał pasażerów. Bez względu na to jaka spółka jest przewoźnikiem o pewnych porach będzie tłoczno. Jednakże reklama może sprawić, że okazjonalni klienci wybiorą ten a nie inny pojazd. W przypadku firm przewozowych powinna się ona wiązać z tworzeniem zaplecza. Przede wszystkim trzeba dbać o witrynę www. Klient powinien mieć możliwość dowiedzenia się w jakich godzinach jeździ bus i ile wynosi opłata za bilet. Dobrze jest jeżeli ma możliwość zakupić ten bilet przez internet i nie martwić się niczym wsiadając do pojazdu. Powinien także dostać informację o wygodach w autokarze. Jeżeli firma zapewnia barek i wc w pojeździe będzie to doskonała okazja, żeby się zareklamować. Reklamodawca musi zatem znać słabe i mocne strony przewoźnika i eksponować te ostatnie.