Zegary reklamowe

Home page TOP

PR to wyjątkowo szerokie pojęcie i toteż niestety dużo osób myli ten termin z wieloma innymi. Co dlatego można z tym zrobić? Powinno się się zastanowić nad możliwościami, które chcemy sobie zaoferować. Po pierwsze Public Relations to nie marketing. Będzie to najczęstszy błąd teoretyczny który popełniają niezaznajomieni w temacie. Czym zegary reklamowe różni się od agencji reklamowej? W pierwszym przypadku to agencja tworzy opinie o sobie i to ona zachwala produkt. Agencja reklamowa natomiast czyni takie działania, aby to ludzie mówili o produkcie. Kolejnym istotnym punktem może być błąd w myśleniu, iż zegary reklamowe zajmuje się propagandą wartości. Jest to bardzo poważny błąd, jaki uderza w PR ze strony przeciwników. Agencje tego rodzaju nie sieją propagandy. Zasady PR opierają się na podkreśleniu prawdziwych wartości a nie mydleniu oczu klientom. Na koniec powinno się wspomnieć o tym, że zegary reklamowe to nie rozgłos. Nie na tym to polega. Będzie to błąd który popełniany będzie w polityce. Nie wystarczy być wszędzie, żeby opinie o firmie były dobre. Trzeba zadbać o pozytywne myślenie klientów o marce. Tym właśnie zajmują się agencje public relations.